ANAK SAHAM AKHIRAT

SAYA NAK ANAK !!!

PREGNANT TESTER

Sesiapa pun pasti tidak ingin mengalami kemandulan. Mandul boleh menjadi salah satu penyebab retaknya hubungan antara suami isteri. Perubatan bangsa Yunani dan Ayurveda telah menggunakan madu selama bertahun-tahun untuk menguatkan semen, khususnya bagi para lelaki.


Perlu kita ketahui bahawa dua sudu makan madu yang diminum secara teratur sebelum tidur, memberikan kesan yang baik bagi kesuburan. Wanita di Jepun, China dan Asia Timur yang mengalami kesukaran untuk hamil dan ingin menguatkan rahimnya, sudah terbiasa mengamalkan serbuk kayu manis sejak berabad-abad yang lalu.


Kaum wanita yang sukar hamil sebaiknya melakukan langkah-langkah yang tepat. Lakukan dengan sekerap mungkin iaitu menyapukan madu dan sesudu teh serbuk kayu manis pada gusi. Kayu manis akan bercampur dengan air liur dan akan ikut masuk ke dalam tubuh. Pada masa dahulu, terdapat pasangan suami isteri dari Maryland yang menikah selama 14 tahun. Namun mereka masih belum juga mempunyai keturunan. Mereka pun mula makan madu dan kayu manis secara rutin dan teratur. Akhirnya si isteri hamil, bahkan melahirkan anak kembar sekaligus.


Berikut ialah bahan-bahan dan cara membuatnya.


a. Bahan-Bahan
- Madu asli – 2 sudu makan
- Serbuk kayu manis – 1 sudu teh


b. Cara membuat dan Penggunaannya
- Minumlah madu yang dicampur dengan kayu manis sebelum tidur secara teratur.


Wallahua’lam. InsyaALLAH.



Sumber: Haviva A.B.- Dahsyatnya Mukjizat Madu

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Catatan Popular

Penyumbang

Jumlah Paparan Halaman

Dikuasakan oleh Blogger.

orang tengok

'Orang kecil'

Translate

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.